WITAMY NA NASZEJ STRONIE :: WITAMY NA NASZEJ STRONIE :: WITAMY NA NASZEJ STRONIE:: WITAMY NA NASZEJ STRONIE::WITAMY NA NASZEJ STRONIE

17 czerwca 2019 13:27 | Aktualności

WYCIECZKA DO WARSZAWY

Dnia 10 czerwca 2019 r. klasy szóste i siódme wybrały się na 3 dni do Warszawy. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wizyty w Planetarium a następnie udaliśmy się na spacer po Placu Zamkowym i Starówce. Widzieliśmy Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta, Starówkę i wiele innych ciekawych pomników i budowli. W drugim dniu wycieczki  udaliśmy się na Plac Piłsudskiego, by tam zobaczyć Grób Nieznanego Żołnierza, odpoczęliśmy w Ogrodzie Saskim, by następnie udać się do Łazienek Królewskich. Niewątpliwie atrakcją tego dnia był wyjazd na trzydzieste piętro Pałacu Kultury i Nauki, skąd mieliśmy możliwość podziwiać Warszawę z wysoka. Potem pojechaliśmy autokarem do Centrum Nauki Kopernik. Jest to interaktywne centrum nauki, którego misją jest rozbudzanie ciekawości poznania świata i uczenia się. Mieliśmy okazję dokonać wielu doświadczeń naukowych, zobaczyć mechanizmy funkcjonowania ludzkiego organizmu, urządzeń, wszechświata. Niezwykle ciekawym miejscem dla uczestników wycieczki był PGE Narodowy. Jest wśród nas wielu kibiców piłki nożnej i wizyta na tym stadionie była spełnieniem naszych marzeń. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na ich szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom tego obiektu. Naprawdę, robi wrażenie!  Całą wycieczkę uświetniła wspólna dyskoteka i pizza!